Redan fredag i morgon?

Idag har varit en riktigt chill dag. Började med sovmorgon eftersom att vår engelska lärare var på någon kurs. Sedan en obligatorisk håltimme efter lunchen och sedan avslutade vi dagen  med att sluta tidigare eftersom att vår svenska lärare var sjuk. 
Veckorna går riktigt fort men denna har gått så sjukt mycket fortare än de andra. Det är redan Fredag i morgon, herregud! Fyller år den 4 November och jag antar att det kommer ta så lång tid som en knäpp med fingrarna när veckorna går så här fort. En annan sak som är ganska snart är Halloween och i vanliga fall brukar jag ha kommit på en kostym idé ungefär 2-3 månader innan men i år har jag på riktigt inte äns tänkt på det. Som sagt så kommer tiden gå som en rymdraket så det är nog bäst att jag börjar tänka lite. 
 Min nya frisyr och dagens mellis.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka - hårdrockstjej som bloggar om skönhet och vardag

Vilket underbart hår du har! :D

2013-09-30 @ 23:21:06
URL: http://citrusljus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

ditt fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0