Kanelbullens dag

Nu har vi precis ätit en god kanelbullefrukost och faktiskt sett på min moster som var med på TV. Hon har skrivit en bok om alla traditioner och dagar vilket är jätteroligt och man hittar massor av dagar som man inte visste fanns. Så det var ju lite speciellt att se henne snacka om kanelbullens dag på TV 4. 
 
Nu drar jag i alla fall snart till skolan och i eftermiddag så åker jag iväg. Mamma är just nu på väg till Stockholm och Sander ska på Hockeycup nu i helgen så jag och min lillasyrra följer med pappa och bor på hotell och det blir väll kul. Vi ska även till något stort köpcenter i Jönköping eller så så det blir ju också kul. Och, hotellfrukost är ju också ganska gött!
 
Gulliga vovven i trysil!

Kommentarer
Postat av: Daniella

Hej!

Sjukt fin blogg!
Va med i min veckans blogg tävling!

Kram <3

2013-10-17 @ 11:10:27
URL: http://daniellajansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

ditt fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0