Halloween

Nu är det äntligen snart Halloween. Jag testade en sminkning igår som jag hade tänkt ha på halloween men jag är inte säker längre. Hade tänkt försöka ta mig till Buttericks nästa vecka så då hittar jag nog kanske inspiration. Jag verkligen älskar att sminka mig och klä ut mig. Så sjukt roligt! Om nio dagar är det min födelsedag också så det ska ju bli riktigt kul. Önskar mig så himla många grejer men jag har nog bara sagt de "viktigaste" sakerna till mamma och pappa så det ska bli lite kul och se vad jag får. Årets pumpor är också i princip klara. Jättecoola. Dock var det pappa som gjorde dem men sjukt fina blev de i alla fall. Vad ska ni vara på halloween? Någon som har något förslag till mig? 
 
Men har jag denna sminkningen kommer jag att ha lösögonfransar i stället för att rita dem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0