J'adore mon écharpe!

Ja, jag är igång med bloggen igen det är bara det att jag inte vet vad jag ska blogga om. Jag har det fortfarande lite oklart för mig men det fixar nog sig..
Idag har varit en hyfsat lång och lite halvtrist dag. Slutade klockan 4 och fick gå hem i mörkret? Vad hände där? Helt plötsligt är det mörkt när jag går hem från skolan. November är nog faktsikt den tråkigaste månaden på året. I oktober är det också kallt men då är det också många fina färger. I november därimot är det mörkt när man går till skolan, grått mitt på dagen och mörkt när man går hem från skolan. Kallt är det också!
Tights/leggings - H&M       Tröja - Vila     Halsduk - Zara
 
⬆Världens skönaste kläder⬆
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0