10 snabba

Jag tycker att det ska börja snöa i början av december och den 1 Januari ska allt smälta.
Om jag fått välja mellan att vara norsk eller svensk hade jag valt att vara helnorsk men bott där jag bor.
När jag blir stor ska jag bo i London i minst ett år.
Karamellsås kan nog vara det godaste jag vet.
Jag hatar instagram bara för att man blir så beroende men jag vill inte sluta med det för att då känns det som att man missar allt..
Jag ÄLSKAR skolan och mitt favvo ämne är matte och det älskar jag verkligen!
Jag älskar att sätta ihop outfits.
Jag startade denna bloggen för ungefär 2 och ett halvt år sedan men jag har raderat inläggen. 
Jag längtar som en apa till att flytta in i ett nytt hus och få ett nytt fint rum.
Min favvo mat är kycklingspett med jordnötssås och ris!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0