Mathilda

Om en stund kommer Mathilda hit och det är väl de ända planerna för dagen. Vi ska nog bland annat fika lite nu när hon kommer så det blir jättemysigt. Har också rensat en hel del i mitt rum. Tycker verkligen att det är skönt när man har ordning bland smink, nagellack och andra produkter. Sen måste jag ju också fixa lite plats för London shoppingen. Herre jösses vad jag längtar. Inte bara till shoppingen, utan London måste vara en av mina favoritplatser. Jag har varit där en gång tidigare, verkligen en mysig stad!
 

Kommentarer
Postat av: Passiion4Fashiion

Hejhej
Har precis skaffat mig en blogg så checka gärna in den vetja! :)
Superfin blogg btw! :)

2013-05-05 @ 17:31:13
URL: http://Passiion4Fashiion.devote.se

Kommentera inlägget här:

ditt fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0