5 saker jag irriterar mig på / hatar

1. Det är sjukt irriterande att råka sparka tån in i en kant. Det gör ju så sjukt ont!
 
2. Jag är en sån som går väldigt fort i köpcentrum och sådant, vet inte varför, så det är helt sjukt irriterande när folk går långsamt. Jag vill bara putta dom åt sidan, för att såklart går dom ju mitt framför mig.
 
3. Att få shampo i ögat när man dushar. Usch!
 
4. Jag verkligen hatar när folk dömer än när man aldrig äns pratat med varandra. 
 
5. Jag hatar när jag ska säga tack när det inte låter som att jag menar det men att jag i själva verket menar det och så tror den jag säger tack till att jag t. ex. inte gillade presenten som jag fick. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0