Påsklov

Imorgon efter skolan startar det efterlängtade påsklovet igång. Jag älskar påsken, bara för att det är så mysigt med påskägg och alla färger. Extra mysig blir det att fira den med skidåkning i Trysi. Har inte åkt sedan förra sportlovet så vi får hoppas att jag klarar stå på skidorna.
 
Uppdateringen har kanske inte varit jättebra, men jag har inget att blogga om så det blir ju kanske inte så kul men likadana innlägg hela tiden! Jag vet redan att ingen kommer att kommentera, men om det är någon som är snäll kan väll den personen kommentera något innlägg eller video jag kan göra?
 
Det går visst heller inte att ladda upp någon bild så det blir ett bildlöst inlägg!

Kommentarer
Postat av: Philippa

Åhh, älskar verkligen din blogg Juni! Är inne på den varje dag! :)
Vi kanske ses i Arild nån gång?
Ha det bra
//Philippa

Svar: Tack så jättemycket! Det är klart att vi kan! :)
Juni

2013-03-21 @ 17:57:08
URL: http://cutedreams.devote.se
Postat av: Mia

Hej Juni - hoppas ni får mysigt i Trysil i påsk. Jag är på flygplatsen i Hamsterdam nu - har varit här m jobbet i 4 dagar. Ska bli skönt komma hem. Vi ses snart? Knus fra Mia

2013-03-21 @ 18:03:25

Kommentera inlägget här:

ditt fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0