Orginisation - Bokhylla

Det första man ser när man kommer in i mitt rum är min bokhylla. Ser den stökig ut så blir hela
rummet stökigt. Det är mitt största inredningstips, det första man ser i rummet bör vara städat och fräsht, inte för mycket saker, men inte heller för få.
Här är mina största proriteringar när det gäller att städa min bokhylla:
 
Prioritering nr. 1: Efter att ha tagit ut allt ur min bokhylla är det första jag gör att ställa in mina finaste lådor, det spelar ingen roll vad som är i dem bara det ser städat ut.
 
 
Prioritering nr. 2: Sedan försöker jag få in allt det jag använder ofta i snygga lådor och andra behållare, vissa saker t ex. böcker låter jag bara vila mot andra saker.
 
 
Prioritering nr. 3: Det sista jag gör är att fylla på de tomma utrymmena med andra saker eller prydnader.
 
Ganska lätt när man har de bästa prioriteringarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0