Home sweet home

Hur lyckas man skada sig ännu mer än vad man redan brukar, jo, man drar ut i backen och åker skidor.
Min lillebror bromsade mitt framför mig när jag kom i full fart så jag flög med höger sida rakt in i en trä-skylt. Det måste vara den mest obehagligaste känslan att inte kunna andas i ett par sekunder! Men jag är inte skadad på riktigt utan det är mest att jag har fått en rejäl smäll!
 
Men jag har för övrigt haft en jätte-fin vecka i Trysil, och Oslo såklart. Har inte fotat alls mycket så jag har inte någon bild att uppdatera med! Ärligt talat så är det ganska skönt att bara lägga undan kameran en aning och fokussera på annat! Hoppas även att alla har haft en riktigt härlig Påskafton och att alla stockholmare får ett grymt lov, och inte flyger in i träskylar i full fart ;)
Lite smått påskig bild sådär på Påskafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0