Senaste tiden!

 
Det går värkligen inge vidare med bloggningen. Jag tänkte i alla fall berätta lite om senaste tiden.
 
-Förra veckan var jag på klassresa! Grymmaste klassresan någonsin, har kommit in i en grym klass här nere i skåne.
 
- Förra söndagen var jag på beach handbollscup, gick helt okej.
 
- I onsdags hade vi konsert på skolan. Jag både sjöng Uncover med Sarah, Mathilda (på piano) Tilda (på trummor) och lärare som spelade bas och gittar. Sedan var jag också presentatör.
 
- I torsdags var det ju National dagen så vi var och åt lunch med farmor i Lomma, jättemysigt. 
 
- Igår var jag på Emporia och Nova.'
 
Såhär har senaste tiden sett ut för mig. Jag ska försöka komma igång med bloggningen igen nu. Ha det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0