Bilder #2

Mer från Rom:
Jag framför colosseum. Kunde tyvärr inte ladda upp den bästa bilden därifrån, vet inte riktigt varför :(
 
 
Vatikanstaten:
Munk står och snackar med polare.
 
Pisa:
 
Pernille <3
 
Lucca:
 
Någon strand:
 
Florens:
 
Venedig:
 
Gardasjön/Bardolino:
Jag smygfotade en dam, det var en så fin bild.
Uppe på berget fanns det dessutom Lamor.
 
Romeo och Julias balkong:
Många hade satt upp hänglås som man kunde köpa i kiosken bredvid. Jag köpte faktikst ett hänglås i hjärtform som jag ska hänga på skåpet i sjuan.
 
Det var alla bilder från Italien. Resan har varit riktigt grym, så jag är jättenöjd. Vi började resan i Rom med 36 graders värme och avslutade i Milano med åska, blixt och spöregn. 
 
Borta bra men hemma bäst!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0