Krapperup

 
 
Idag har jag varit i, nog en av de vackraste ställena, Krapperups slottsträdgård. Extrema fotomöjligheter för nybörjare som jag. Man kan bland annat fota den vackra naturen och de vackra blommorna eller/och guldfiskarna och ankorna i dammen. Vill man ha en rejäl utmaning kan man försöka fota dem extremt snabba trollsländorna. Jag försökte men eftersom att dom är på ungefär tio olika ställen på en och en halv sekund, gick det inte så bra. 
 
Haha, detta låter som en reklam, men innan jag går och lägger mig vill jag bara säga att kakorna i Caféet är helt sjukt grymma! 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Oj helt otroligt ljuvlig bild!(:

2013-08-05 @ 19:34:16
URL: http://alexandraramstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

ditt fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0