NO-plugg

Godkväll, från o-aktiva bloggerskan på andra sidan datorn!
 Bloggningen är fortfarande inte riktigt på topp men jag ska verkligen försöka!
Men i mitt liv just nu händer inget intressant så
det blir ju ändå inte särsklit roliga inlägg om jag inte äns har något att  skriva om.
 
Nu ligger jag i alla fall i min säng och försöker träna in lite argument till en NO-grej i morgon!
Faktiskt en riktigt rolig grej som man lär sig
mycket av. Vi ska ha en debatt om olika saker, en grupp om snus, en om rökning och en om 
alkohol, så i varje grupp är det olika roller, och så ska man hitta bra fakta om det och så!
Så det är bland annat läkare, missbrukare, langare och fler!
Jag har äran att spela föredetta alkoholist som har skrumplever, absolut det roligaste (eller inte).
 
Nog om skolan, ska snart hoppa i säng så jag får se till att plugga klart!
 
Arkivbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0