Fredagsdans, Check

Nu har jag traskat hem från dansen!
Det är riktigt skönt att ha så nära dit, jag går dit på bara tio minuter!
 
Har ni haft en bra fredag än så länge??
Det har jag, speciellt när man har ett minikylskåp bredvid sig!
Jag köpte det i Barcelona i höstas och jag ångrar inte det köpet för att det är riktigt praktiskt!
Dagens possitiva: Att allt bara är bra!
Vi slänger in en dagens negativa också!
Dagens negativa: Att jag saknar mina bästisar uppe i stockholm, hoppas dom läser detta!
Skulle inte ni vilja ha ett minikylskåp!?
 

Kommentarer
Postat av: Manne

Jag läser detta, o saknar dig oooootroligt mycket!

2013-01-25 @ 20:06:35
Postat av: Sosso

Åhh jag läser oxå detta och jag saknar dig oxå bästis!!!!❤❤😘😘

2013-01-28 @ 16:51:48
URL: http://sophiarosenqvist.blogg.se
Postat av: Emilia

Åhh saknar dig jätte mycket <3<3<3 <3 <3

2013-02-01 @ 20:14:08
Postat av: Grull

Vi saknar dig Juni! Jag kan inte gå en dag utan att tänka på dig! Puss min vackra Junta 😂😂👌

2013-02-01 @ 23:16:26

Kommentera inlägget här:

ditt fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0