Lördag

Dålig uppdatering igen.
Bara orkar inte ibland, heter man juni brandt så är man en latmask.
Men, ni som läser detta 
skulle väl kunna vara jätteschyssta och skriva om ni vill att jag ska 
blogga om något speciellt. Det är inget måste
men skulle vara riktigt bra!
T ex. om ni vill se mitt rum eller... haha, kom inte på något mer exempel.
 
Idag är det i alla fall inte handbollsträning (som det brukar vara på Lördagar) så jag ska sitta och 
vräka i mig Ben & Jerry glass.
Eftersom att jag inte har annat för mig än att äta glass så
är det ju en perfekt dag att göra era önskemål på.
Ska också bara säga att ni får kommentera challenges och utmaningar.
Men tack på förhand!
Haha, det gäller att vara kreativ (extremt gammal bild)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle du kunna lägga ut en bild på dit rum och din gaderob (om du har något) :)

2013-02-12 @ 17:48:20

Kommentera inlägget här:

ditt fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0