Handbollsträning - Check

Har kommit hem från en bra handbollsträning. Har blivit super taggad på att börja jogga och inte äta mycket 
godis nu så att jag kan köpa riktigt fina sommarkläder i London. Har fram till
början av Maj på mig. Det ska jag klara, ska vara perfekt smal och fin då och så ska jag lyckas hålla mig så 
hela sommaren fast att det kan slinka in en och annan glass då och då.
Man kan ju inte låta bli helt och hållet.
Ska käka middag nu om en stund sedan ta en lång och härlig dush för att sedan läsa i lite olika tidningar och böcker. Ska även bli riktig läsig av mig för det lönar sig!
Sjukt suddig bild, jag vet. Men jag tog den från London Eye med min mobil när vi var där förra gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0