Dukat och klart!

Nu är farmor på besök och ska äta hos oss idag!
Så därför har jag dukat lite fint så blir det ju ännu mysigare än vad det redan är.
Det är så lätt nu när vi bor i Skåne när hon bara kan komma sådär på en 
lördagkväll, äta middag och sedan få sjuss (?) hem.
 
Idag börjar ju melodifestivalen också. Ska ni kolla?
Idag är succén från Japan Yohio med!
Jag är egentligen inte alls något stort fan av honom, eller ska man säga hen, men det ska faktiskt 
bli ganska intressant att se hans nummer eftersom att man vet ju inte mycket om
honom, han är ju inte särskilt känd i Sverige. 
Eller än så länge är han inte det!
Sedan har jag faktiskt ingen aning om vilka som är med. Vet ni?
Min dukning.
Yohio.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0