Joggingrunda

Bild från Arild.
 
Avslutade kvällen med en kort men bra joggingtur. Kände att det behövdes terminens första handbollsträning i morgon. Jag har ju joggat ett par gånger i sommar men jag märker att min kondis har försämrats en aning under sommaren, men det kommer tillbaks snabbt igen. Ska i alla fall sova nu, ska försöka starta med vanorna till skolan nu vilket betyder: Lägga sig tidigt och vakna tidigt. 
 
Fick i alla fall en fråga när jag var i trysil: 
Fråga/kommentar: Riktigt snygg färg du har på läpparna i din header! Vilket stift, märke och pris är det? :)
 
Svar: Läppstiftet jag har på bilden är ifrån maybelline New York, är i färgen 910 Shocking coral och var inte alls dyrt. Dessutom jättebra ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0