Grill lunch

Nu har jag inte bloggat sedan sjukt länge sedan, men mitt huvud har tagit en paus från tänkandet ett tag för jag har värkligen inte någonting att skriva om. 
 
Idag blir det i alla fall grill-lunch. Jag tror det är tredje eller fjärde gången i år som vi grillar. Vädret är i alla fall helt fantastiskt. Dock inte lika varmt som förra helgen då jag gick i shorts, men solen är där uppe på himmlen och jacka slipper man. Jag tror att jag ska göra fler videos, men vi får se.
Härliga bilder från förra fredagen!
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Den översta bilden är så fin att jag lagt in den som bakgrundsbild på Paddisen! Hoppas vi ses snart! Kram Mia

2013-04-29 @ 21:36:47

Kommentera inlägget här:

ditt fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0