Cold as a winter-night

Vad är inte bättre än en supergod och sockerfri glass. Denna glassen har jag fått från YouTube så ingen behöver nu kommentera att jag härmar någon, jag bara sprider denna superbra idéen.
Det ända man behöver gjöra är att skära upp sina favvo frukter och bär och proppa i en glassform eller ett glas.
Sedan är det bara att hälla lite vatten som kommer att hålla ihop allt när den sätts är färdig. Frukterna kommer att  smaksätta vattnet en aning. Mina frysta blåbär färgade ned hela vattnet, det är därför min glass är så mörk!
 
Frukt-tips: Annanas!!!
 
Denna glassen är perfekt till sommaren när det är varmt utr och är ett superbra mellanmål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0